Followers

Monday, October 8, 2012

Kenapa saya suka bundle budak...

Salam perkenalan kepada mommy semua...
Sejak dua menjak dah ada anak ni, saya minat sangat ngan baju bundle kanak-kanak..

Sebelum ada anak tak tau ler pulak rege baju budak-budak ni mengalahkan orang dewasa.. memang ada yg murah tapiii... tak bergaya la pulak anak kita tu ek.. nak anak nampak cantik n marvelous, lagi-lagi kalau anak perempuan... tapi rege nye aduhai..sendiri mau ingat la...lagi2 kalau yg ada jenama tu.. Beli dah la mahal2, tapi pakai kejap jer.. budak-budak kan cepat membesar...silap2 tak sempat nak pakai pun dah tak muat kan...

Sejak tu la saya suka beli baju bundle kanak-kanak ni...bukan saja cantik, tapi berjenama dan yang penting murah... RM100 boleh dapat sampai 10 pasang atau lebih..tapi kalau baju kat kedai RM100 leh dapat paling banyak pun 3 or 4 pasang jer kan...

Bermula dengan minat membeli la..terbina nye BundleLittleBoutique.blog untuk saya share ngan mommy/peminat bundle ke best san membeli baju bundle selain menambahkan duit poket saya. BundleLittleBoutique.blog akan menjual baju yang cantik2,sedap dipakai dengan harga yang berpatutan...
Semoga mendapat sokongan dan tunjuk ajar dari mommy di luar sana...

Selamat bershopping...

No comments:

Post a Comment